کاربرد آلومینیوم

چرا باید از پروفیل شیاردار استفاده کنیم؟

پروفیل شیاردار یکی از انواع پروفیل های آلومینیومی است که امروزه استفاده از آن بسیار پر طرفدار شده. اگر کمی به اطراف خود نگاه کنیم، متوجه می شویم که این پروفیل های آلومینیومی در بسیاری از ابزار ها مورد استفاده قرار می گیریند.

حال به دلایل استفاده از پروفیل های شیاردار مهندسی و دلیل محبوبیت آن ها می پردازیم.

با استفاده از پروفیل شیاردار آزادید تا طرح دل خواه خود را درست کنید!

در بسیاری از کارها ابزار هایی مورد نیاز است که دارای ویژگی های منحصر به فرد است. شاید بتوان ابزار هایی را برای این کار خریداری کرد ولی دقیقا چیزی که میخواهید نیست. پروفیل های شیاردار به دلیل تنوع در ساختار و منعطف بودن در طراحی این امکان را به شما میدهند که آن چه را در ذهن دارید پیاده سازی کنید. پس با استفاده از این ابزار آلات محدودیتی برای طراحی نخواهید داشت. این ویژگی بسیاری از صنعت گران را به استفاده از این پروفیل های آلومینیومی وا داشته است. زیرا این قطعات صنعتی بسیار منحصر به فرد هستند و نیاز به طراحی خاص می باشند اما در عین حال بسیار کاربردی میباشند.

کار با پروفیل های شیاردار بسیار آسان است

پروفیل های شیاردار که به ابزار آلات مهندسی نیز معروف هستند. این قطعات بسیار آسان سر هم می شوند و کار با آن ها به هیچ عنوان دشوار نیست. شما می توانید آزادانه طراحی های دل خواه خود را درست کنید و هیچ چیزی شما را محدود نخواهد کرد.

پروفیل شیاردار برای این طراحی شده است تا مزایای بیشتری نسبت به لوله اکسترودی معمولی داشته باشند. شاید دیگر اقلام اکسترودی استحکام لازم را برای انجام کاری داشته باشند ولی اتصالات آن ها دشوار است و ممکن است از استحکام نهایی  محصول کم کند. پروفیل های شیاردار آلومینیوم به دلیل وجود شیار در اطراف آن ها به راحتی به هم متصل می شوند و این از استحکام کلی محصول کم نمی کنند. یراق آلات پروفیل شیار دار اتصال آن ها را بسیار ساده می کند به همین دلیل است که مهندسین علاقه بسیار زیادی به پروفیل شیار دار دارند.

استفاده از پرووفیل شیاردار مهندسی به صرفه است

شاید بعد از مدتی از طرحی که با پروفیل های شیاردار ساخته اید پشیمان شوید. هیچ جای نگرانی نیست زیرا این پروفیل های آلومینیومی به سادگی از هم جدا می شوند . شما می توانید دوباره از آن ها را در طراحی دیگر استفاده کنید. این موضوع ارزش بالای پروفیل های شیاردار را نسبت به دیگر ابزار های آماده بیان می کند .

آلومینیوم ، بهترین فلز برای پروفیل شیار دار

آلومینیوم فلزی با خواص بسیار است. این فلز سبک قابلیت اکسترود دارد و مقاومت ویژه ای در برابر رطوبت و شرایط نامسائد آب و هوایی را دارا میباشد. آلومینیوم مانند استیل زنگ نمیزند و دوام بیشتری نسبت به فلز آهن دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *